Ediția a 2-a la Academia Arădeană de Lideri
A 2-a generație de participanți la Academia Arădeană de Lideri este așteptată.
În 2011 Mișcarea Arădeană a lansat unul din cele mai importante proiecte ale sale: Academia Arădeană de Lideri. Proiectul se derulează în prezent cu rezultate excelente, iar în această lună se vor deschide aplicațiile pentru cea de-a 2-a ediție.
La conferința de presă au participat, pe lângă coordonatorul proiectului, Adela Cristea, și reprezentanți din presa locală, doi dintre cursanții Academiei.
Marius Tătariu spune că a găsit încă din prima zi de pregătire, oameni care au simțit nevoia să se implice activ în comunitate, formând o echipă eterogenă și de excepție după doar câteva ore de discuții și training. Marius a mai mărturisit că abilitățile dobândite în cadrul modulelor lunare au aplicabilitate imediată în viața de zi cu zi.
Proiectul se concentrează într-o mare parte pe activități practice, cursanții fiind încurajați să participe la diferite activități ale societății civile (Mișcarea Arădeană sau alte ONG-uri din Arad), precum și facilitarea accesului la alte conferințe sau cursuri ce au loc în oraș, dar și organizarea cu forțe proprii a proiectelor cu impact local sau susținerea de evenimente și conferințe de presă.
Saszet Brigitta a declarat publicului arădean că aici a găsit încrederea și convingerea că Aradul va beneficia de o schimbare în bine și încurajează pe toți arădenii care doresc un asemenea lucru transformat în realitate, să se înscrie fără să stea pe gânduri.
Programul se adresează tuturor tinerilor arădeni care sunt interesați să devină vârfuri în domenii ca administrație, politică, jurnalistică, educație, dar nu numai; cei 2 academicieni prezenți astăzi la conferință fiind persoane active în domeniul antreprenorial arădean.
Plus-valoare. Ce aduce în plus noua ediție?
Noua ediție a proiectului va oferi arădenilor module perfecționate și noi tematici, plus:
- Noi speakeri de talie internațională vor veni să susțină cursuri la Arad.
- Participanții la prima promoție a proiectului vor fi implicați în formarea celei de-a 2-a generații, ca tutori.
- Mai multe aplicații practice și proiecte concrete în care vor fi implicați.
Calendarul Proiectului în 2012
- 6 martie - 10 martie - promovarea proiectului și finalizarea curriculei; publicarea procedurii de aplicare
- 12 martie: deschiderea programului de aplicații; publicarea pe site-ul Mișcării Arădene a formularelor de aplicare
- 12 martie – 11 mai: colectarea aplicațiilor
- 12 mai – 1 iunie - evaluarea aplicațiilor
- 1 iunie – 30 iunie – organizarea interviurilor cu participanții selectați în urma evaluării aplicațiilor
- 1 iulie - 15 iulie – evaluare finală a aplicațiilor; luarea deciziilor cu privire la acceptarea în program
- 16 iulie - anunțarea rezultatelor și a programului
- 1 septembrie - începerea cursurilor - primul modul
Aflați de pe website-ul Mișcării Arădene sau din materialul de presă mai multe detalii despre proiect.
Parteneri ai proiectului: Ascent Group, Coca Cola Hellenic, Direcția Județeană de Tineret și Sport Arad. Parteneri media: Vestic, Baricada TV, West TV, News-AR, Arad Culture.
Attachment | Size |
---|---|
cp_aal_6_martie_2012.pdf | 309.1 KB |
în urmă cu 6 ani 12 săptămâni
în urmă cu 6 ani 12 săptămâni
în urmă cu 6 ani 13 săptămâni
în urmă cu 6 ani 14 săptămâni
în urmă cu 6 ani 14 săptămâni
în urmă cu 6 ani 21 săptămâni
în urmă cu 6 ani 22 săptămâni
în urmă cu 6 ani 23 săptămâni
în urmă cu 6 ani 28 săptămâni
în urmă cu 6 ani 28 săptămâni